1. Roditelji dogovaraju termin rehabilitacije sa DSC Pula. Pošaljite nam upit o slobodnom terminu putem web stranice ili nas kontaktirajte telefonom.
2. Nakon dogovora termina rehabilitacije sa DSC Pula podnesite zahtjev za rehabilitaciju nadležnom Centru za socijalnu skrb. Molimo da isto učinite najkasnije 30 dana prije dolaska na rehabilitaciju a kako bi mi mogli pravovremeno od CZSS-a dobiti upit i rješenje za Vaš dolazak!
3.VAŽNO! Obavezno pogledajte slobodne termine na linku REHABILITACIJSKI TERMINI , te odaberite klikom miša na kalendaru dane koji su u okviru termina, nemojte klikati dane koji su van termina jer prijava neće biti potvrđena.
Primjerak zahtjeva za rehabilitaciju možete skinuti na dnu primjera sa lijeve strane preko linka ”download”.
Također Zahtjev za rehabilitacijski termin možete preuzeti i direktno preko linka OVDJE
Isprintajte zahtjev u 2 primjerka i zatražite u CZSS da Vam ga urudžbiraju. Urudžbirani zahtjev zadržite za sebe.
3. Za djecu od 1 mjeseca do 7 godina koja nemaju rješenje JTV (jedinstvenog tijela vještačenja) uz zahtjev za rehabilitaciju trebate priložiti i medicinsku dokumentaciju iz koje je vidljivo da dijete ima Down syndrom, a to može biti i liječnička potvrda pedijatra/obiteljskog liječnika.
Primjerak liječničke potvrde možete pogledati ispod:
Ukoliko djeca od 1 mjeseca do 7 godina još nemaju rješenje JTV-a ili je isto u reviziji to nije razlog da im nadležni CZSS uskrati pravo na rehabilitaciju u DSC Pula.
4. Po zaprimanju Vašeg zahtjeva nadležni CZSS šalje upit nama. TEK KADA MI ZAPRIMIMO UPIT CZZS-a, VRŠIMO REZERVACIJU VAŠEG REHABILITACIJSKOG TERMINA. Nakon naše potvrde upita, pravna služba CZSS-a treba započeti izradu rješenja o rehabilitaciji. Preporučujemo Vam da se odreknete prava na žalbu na rješenje o rehabilitaciji kako bi ubrzali postupak dolaska!
5.Tek nakon što DSC Pula zaprimi rješenje nadležnog CZSS može uključiti Vaše dijete u rehabilitaciju.
Stoga je VAŽNO DA ZAHTJEV ZA REHABILITACIJU PREDATE NADLEŽNOM CZSS NAJKASNIJE 30 DANA PRIJE DOLASKA na dogovoreni rehabilitacijski termin a kako bi mi mogli pravovremeno zaprimiti upit pa rješenje. Tek po zaprimanju upita CZSS-a Vaš termin je rezerviran a do tada se Vaš zahtjev kod nas vodi „na čekanju“ !
Molimo Vas da poštujete ove rokove i budete ažurni, tako olakšavate i sebi i DSC Pula te ubrzavate proces dobivanja rješenja!
Za sva daljnja pitanja i pojašnjenja slobodno nas kontaktirajte!
Copyright © 2024 | MH Corporate basic by MH ThemesDanilo Orelj